XEbruska Kızlar selam son adet tarihim 21 Mayıs. Geçen pazar kan verdim Beta HCG 9.95 çıktı 2 gün sonra yani dün kan verdim 21.25 çıktı. Kontrolüm haftaya. Buna göre geç döllenme mi oluyor? Hamileyim ama değil mi?
Mom6535 XEbruska geç döllenme de olabilir canım kimyasal da olabilir ama güzel artmış inşallah devam eder bebisin seninle olur ❤️🌸