Momybaby Kızlar, manuel mi elektrik mi göğüs pompası tercih ettiniz. Süt poşetleri bile markalara göre ayrılmış, neyi almak lazım kafam karıştı
Churcill Momybaby manueller iş yapmaz yorucu. Elektrikli daha iyi hatta şarjlı , kullanmadım ama eller serbest olanlar var onlar daha iyi geliyor bana kullanış açısından.
umena Momybaby süt sağma makinesi bence yeni doğum yapmış herkese lazım Ya sütün gelsin diye Ya gelen süt ziyan olmasın diye Ya biriken süt mastit yapmasın diye Ya da hastane vs giderken bebeğe süt sağıp bırakmak icin Yani her türlü alın
TT8694 Momybaby elektrikli göğüs pompası muhakkak alınmalı. Lansinohu öneririm. Kız kardeşimde Philips avent var. Lansinoh daha iyi kavrıyor memeyi.
Seymaaogretmenn12 Bence kesinlikle elektrikli alınmalı benim ilk kızım 1 hafta küvezde kaldı o süreçte hep emzirir gibi elektrikli ile sağım yaptım . Şimdi 2. Kızım doğdu 1 haftalık oldu ondada göğüslerim doldukça sağım yapıp dolaba atıyorum rahat oluyor . Süt torbalarında markanın pek önemi yok bence hangisi uygunsa onu alıyordum ben
emirtimr1 ben basitinden bir elektrikli aldım tek pompalı birde süt toplayıcı aldım o da belki kazım olur diye🥲😂
Churcill Momybaby kesinlikle 👍 ama eğer çalışmayı düşünmüyorsanız pompaya çok da gerek yok bence en azından acil olarak gerek yok. Mochiler de işinizi görebilir başlarda süt toplamak için. Eğer bebek aktif emerse zaten sağmaya gerek yok
Momybaby Churcill çalışmak derken iş için dediyseniz , çalışmayacağım bi süre. Oldukça iyi paraya da satılıyor belki sütüm vs olmayacak diye bile düşündüm emin olamadım
Churcill Momybaby kendinizi sütüm olmayacak diye şartlamayın. Ben doğumdan sonra 6. ayda falan almıştım sanırım markası acura 500 küsüre almıştım işimi gördü benim şahsen yaklaşık 20 30 dakika yetiyor şarjı. Emzirmeye devam ediyor olsaydım eller serbest olanlardan almayı düşünüyordum. Belki bi bebeğim daha olursa ona kısmet artık 😌
Tinkivinkii Momybaby bence çalışıp çalışmamak hiç alakası yok. Eğer sütünüz çok olur ve tam boşaltım yapamazsanız mastit olma durumunuz olur ki bunu da elektrikli pompa olmadan atlamak pekte mümkün olmuyor. 4 sene önce oğlum doğduğunda lohusalığım boyunca 6-7 kere mastit olmuş biri olarak yazıyorum.
yeni-annelik _almirasmom bende lansinohun elektrikli olanından aldım ama bir de eller serbest bebebao diye bir marka daha varmış çok kararsız kaldım siz lansinohdan memnun kaldınız mı
Lutulut Momybaby Kesinlikle elektrikli ve çift almalısınız. Ciddi zaman kazandırıyor. (Lansinoh kullanıyorum çok memnunum)
nurdangg Elektrikliler daha kullanışlı oluyor memedeki sütü daha iyi çekiyor görümcem 10 sene önce doğum yaptı medela almıştı taa o zamandan beri taş gibi makina. O var diye ben ekstradan almadım lazım olursa kenarda dursun diye getirdim eve. İlk bebeğim olduğu için sütüm olacak mı hemen gelecek mi gelmeyecek mi hiçbir şeyden emin olamadığım için tedbiren bulunduruyorum şimdilik
Enfal_06 Momybaby e bebekte var canım ben indiriminden almıştım çiftli elektrikli olanından şu an indirmi bitmiş arada indirimi oluyor içinde biberonu da var powerbank ve elektriğe takılı kullanılıyor
nurdangg Momybaby kesinlikle öyle. Eskiden mecbur kalıp alınıyordu her şey ama şimdi kiralama siteleri de var görümcemde olmasaydı da bu şekilde temin etmeye çalışırdım sanırım güvenilir hijyeni iyi olduktan sonra yeter ki işim görülsün kafasındayım 🤗