Boş gebelik geçirdim kürtaj oldum Mart ayında doktor 3 ay korun dedi bu ay bebek istiyoruz Allah’ın izniyle incir havuç kürü yaptım onu içiyorum ekstra dan eşime de sürekli bir şeyler yediriyorum inşallah olur çok istiyoruz 5temmuz yumurtlama günüm ovulasyonla onu da takibindeyim dua istiyorum arkadaşlar lütfen