berf97 merhaba canım bebeğim doğdu 1 aylık ve aktif kullanıyorum hatta geçen gün görümcemin 13 kg kızı ile sürüş denedik, araba yağ gibi akıyor resmen ve kuş gibi, ben hamılton ve maxı cosi lara2 arasındaydım ama onlar sözde tek elle açılıp kapanıyot diyolar ama kapanınca iki modelde kilit sistemi var yani yandan tık diye açmanız gereken kilit var youtube de izleyin isterseniz, ama bu modelde o kilit yok cidden tek elle aç-kapa, ve hamıltona göre bir tık daha hafif birde yağmurluk ve adaptörle birlikte geliyor buda bir artı benim için diğerleri sadece arabaydı maxi cosi adaptör vs pahalı zaten bilirsiniz. Oturacak kısmı çıkmadan aparatı takıp poşeti üzerine takıyorsunuz ayrıca ben çok memnunum arka tekerleği arasında bağlantı demiri yok ve buda sürerken ayağımı vurmamı engelliyor buda benim dikkat ettiğim bir konuydu yani çift teker olmamasının yada çift yönlü olmamasının şuana dek bi engelini görmedim ben AVM de, parke sokakta, taşlı sokakta vs sürdüm gayet Memunum şiddetle tavsiye ederim