Masalmom insanlardaki yanlış bilgi ve ön yargı birleşince maalesef böyle yapılması önemli şeylere karşı yaptırma zararlı falan gibi ifadeler kullanıyorlar. Şeker yüklemesi sizi şeker hastası yapmaz. Eğer gizli şekeriniz varsa bunu ortaya çıkarır. Ki bebeğinizin ve sizin sağlıklı bir gebelik geçirmeniz için ona göre beslenmeniz gerekir. Eğer şekeriniz varsa ve tedbir almazsanız bebeğinizde fazla kilo artışı , suyunuzda artış olur. Bu da erken doğuma neden olabilir. Şeker yüklemesi ya da alttan ultrason yaptırdıktan sonra bebeğini kaybeden anneler direk nedenini bınlara bağlıyor ama maalesef durum o değil. Sorunlu bir gebelik ve sağlıksız bir bebeğe sahip olmaları yüzünden bitiyor hamilelikler. Şeker yüklemesi gibi nedenlerle değil. 27 haftalık hamileyim. Defalarca alttan ultrasonla muayene oldum, şeker yüklememi yaptırdım , 2 doz tetanoz aşısı oldum ve sağlıklı bir hamilelik geçiriyorum. Lütfen kimseyi değil doktorunuzu dinleyin.