Kızlar dün geceden beri geçmiyor bel ağrım. Gece neredeyse hiç uyumadım. Parol içtim biraz iyi geldi iki üç saat idare etti ama yine başladı gün içinde hafifti yine şiddetlendi. 35. Haftada da olmuştu nst normal çıkmıştı ama.bu kadar ağrım yoktu bebişin hareketleri de eskiye göre daha az böyle olup açılması başlayan oldu mu hiç ?