Isimsiz Merhaba kızlar. Bu benim ilk hamileliğim henüz 6 haftalık hamileyim ama aşırı bulantı ve kusma var iki gün önce başladı. Durmaksızın kusmam geliyor. Sizin tecrübeleriniz nedir ve ne tavsiye edersiniz?
Usakli64 Isimsiz hic beslenemiyorsaniz acile gidin serum verilir. Bi de hapi varmis onun ben kullanmadim dr a sorun
NeslihanOner Canım benim de 7. Haftada başlamıştı yani ne yapsan geçmiyo ama hafifletmek için çubuk kraker ye kalkarken aniden kalkma bi de başın yüksekte yat ben şu an bile öyle yatıyorum rahat oluyo 17 deyim ben