H&M geçen hafta kampanya yapmıştı. 3 al 2 öde gibi, bebek ürünleri çok güzel, kampanyaları takip edin, lcw organiklerde çok iyi, ilk çocuğum 5,5 yaşında unisex gibi ürünlerini saklamıştım hâlâ taş gibi şimdi kızımız kasımda doğacak o giyecek kısmetse.