Aysenuer bende de uyuşma vardı hala var gerçi. Morluk çok fazlaydı aşağıya kadar vardı doktor normal dedi. odaya gelip ameliyat sonrası karnıma bastılar iki defa. Hatta yaparken de söyledi moraracak endişelenme diye benim baya morluklarım vardı 20. Gündeyim geçti çok şükür morluklarım kalmadı.