Aleyna48  acil bakar mısınız normal mi sizce? 5+3 gebeyim karnım bu kadar çıktı ikiz olma ihtimali varmı
Alpmom__ Aleyna48 5+3 ‘ de sadece kese oluşur . İçinde bebek bile olmaz . Karnınızın çıkmasıyla ikizlik durumunun alakası bile yok
Sermec27 Aleyna48 yani bu haftada 4 üz bile olsa karın çıkmaz daha yolk saç bile yeni oluşmuştur bu çıkan göbek bebek değil yani tatlım gebeliğin başlarında şişkinlik oluyor bu şişkinlik o şişkinlik 🥰
Rosemihra Aleyna48 Benimde karnım aynı böyle ve taş gibi 4+3 şu an . Karnım o kadar sertki şimdiden çıktı karnım . Gaz değil arkadaşlar
Mervealya1992 Rosemihra gaz degıl ama bebekte asla olamaz kese var daha suan :))) ıcınde nokta kadar bjsey kılo aldırırmı
Merve-metin Aleyna48 yani bu kadar küçük haftada bebeğin bu kadar belli edeceğini sanmıyorum canım gaz veya şişkinlik olabilir bende 7 haftalığım bazen ¾ aylık hamile gibi şişiyor karnım de gittiğinde keseyi gördüğünde anlaşılır zaten
Rosemihra Mervealya1992 ben bebek var diye demedim. Bence kese büyüdüğü için karnımız şişti . Bi de herkesin farklı oluyormuş şişmeyende var 🫠
Anonim16 Aleyna48 bana hep gaz dediler 5. Haftadan göbeğim çıktı. Öğrendik ki ikiz , ihtimal var yani