Tutaste_ bilgeeS iyiki durduk yere bide bi neden olsaydı napardın ? Benim hep bi nedene glayasım geliyor 😀
Derinmom bilgeeS 30+6 haftadayım az önce sebepsiz yere ağladım. eşim ne oldu diyor açıklamam da yok öyle boş boş ağladım da rahatladım