Himommy ilk gebeliğimde benimde 8e kadar çıktı kızım şuan 3.5 yaşında bir sikintimiz yok çok şükür şuan 2. hamileliğim ve 26 oldu bir anda 1 haftada ilaçla 10a düştü haftaya tekrar tahlil vereceğim 5.5 evet yüksek ama bebeğe zarar verecek boyutta yüksek değil bence cnm beni de bu hamilelegimde çok korkuttu ilk gittiğim doktor ilaçla hemen toparlanır dahiliye yada endokrine git hemen Allah’ın izniyle birşey olmaz