Himommy Kızlar merhaba, 11+2 haftalık hamileyim dün rutin gebelik testleri için kan verdim sonuçlarım bugün çıktı tsh 5.5 çıktı çok yüksek yarın doktora gideceğim ama bu kadar geç farkettim ve bebeğe bir zararı olur mu bilgisi olan var mı
babyiscoming_ Himommy benimde yüksek çıktı 5 haftalıkken. Kadın doğum dahiliyeye yönlendirdi. Gebelikten yükselmiş benim öncesinde normaldi. Dahiliye bir kaç kan istedi kanlarım temiz çıkmış. Cuma troid ultrasonu çektirip dahiliye doktoruna görünücem bakalım ne diyecek
Havvabektas Himommy benim 8 haftalık 4.95 çıkmıştı dahiliye ilaç başlattı levotiron 100 bir sonra 1.07 düşmüş ilaç devam ayda bir kontrol edecek 13 haftalık olduk
Eli0-fffffff Himommy benimde aynı çıkmıştı ilaç bile kullanmadım.. artı olarak dahiliye bölümüne de gittim doktorlar gerek görmedi bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım stres ve panik yapmayın hamilelikte çok normal sadece randevu alıp doktorunuzla görüşün💗
Derinmom Himommy hayır hiç bisey olmaz ilk gebeliğimde benim de o civar çıkmıstı. ilaç basladık hemen 1 ay içinde düZene girdi. korkacak bisey yok.
Dilektaytemur Benimde genelde yuksek cikiyordu bi sorun yasamadim kızım suan 5 yasinda sanmiyorum skinti olacgini doktorunuz cok yuksek derse ilac veriyor onunla dusuyor geri
Himommy Bilibon çok stres yaptım açıkçası evet ilk tsh testi ama ben biraz geç yaptırdım 11. Haftadayım şuan bilmiyorum biraz kafam allak bullak oldu
Bilibon Himommy evet biraz gec kalmissiniz daha erken yapilip mudahele edilebilirdi ama olan olmus bundan sonrasi icin toparlarsiniz degerleride bi cok insan vardir bilmeden gebelik geciren genede dr a sorun iciniz rahat etsin
Havvabektas Himommy inşallah olmaz ama bana ilk kan tahlileri doktorum istediğini çıkmıştı hemen dahiliye onlendirdi siz de bır an önce dahiliye gidin
Derinmom Derinmom ama siz hemen yarın gidin dediğiniz gibi ne kadar hızlı baslarsanız ilaca o kadar iyi. simdi benim bu gebeliğimde de çıktı bunda da kullanıyorum ilaç. 9 ay boyunca kullanılıyor
Himommy Derinmom çok teşekkür ederim geç kaldım diye düşündüm hep babam yoğun bakımda haftalardır hiç gidip kan testi veremedim şimdi fırsatım oldu onda da böyle olunca vicdan yaptım sanırım geç farkettim diye
Ceylanbjk Himommy Bende de yüksek çıktı her zaman ilaçla hemen düşer ama düzenli kullanın ve ayda bir takip edebilirsiniz
Derinmom Himommy çok geçmisler olsun Rabbim babanıza sifa versin insallah. yok geç değil korkulcak bisey yok zaten doktorun da söyler sana. gönlünü ferah tut hemen öyle zarar vermez bebege insallah rabbimin izniyle.
Esum48 Himommy benim de bu haftalarda cikmisti 3.95 cikti canim. Sonra levotiron basladik. 34 haftaligim artik 1 gun icip 1 gun icmiyorum dusmeye basladigi icin. Merak etme ilac verir dusmeye baslar 🥰
57-49 Himommy ben de 11 haftalık gebeyim yogun mide bulantısı şikayet i ile kadın doğum a gittim doktorum guatırın da tetikleyebilecegini söyledi sonra kan alındı değerlerim çok düşük çıktı doktorum acilen dahiliye gitmemi söyledi çok korkuyorum bebeğime bir şey olacak diye