Ayden6 canım sıkma üzme kendini sitres etme belki var daha günün gelmemiş adet günün geçene kadar yok deme bence olumlu düşüm bende 4 aydır korunmuyorum 5 temmuz benimde perşembe kan verecem rutin pazartesi doktoruma gidecem bide ona muane felan olacam yani daha var gününe bide testlere güvenme ben pozitif gördüm teste ama negatif yani hamile değilim o yüzden.gunjn geçsin kan ver canim hayirlisi olsun hakkımızda inşallah 🥰rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰