slmdmrl Yenidogan ikiz bebeklerim için doktorumuz 30ml suya 1 ölçek mama önerdi ancak bebeklerim sanki doymuyor 2 saatte 1 mama veriyorum onun dışında emziriyorum ama sanki bilinçsiz bisi yapıyorum. 60 ml suya 2 ölçek çok mu olur cunku doymuyor gibiler
xhbgns slmdmrl Emziriyor musun sadece mama mı? Ben birkaç gün emzirme sonrası 30 ml veriyordum onu bile kustuğu oluyordu sonra bıraktık eğer 30 ml yetmiyor diyw düşünüyorsan 60 yap ver dene ne kadar içecek fazlasını kusuyor eve çok kusturmak da iyi değil bakarsın 60 mlde 50 içiyorsa falan ona göre verirsin
Minat9496 slmdmrl canım duymuyorsa 45 ml 1.5 ölçek dene baktın hepsini bitiriyorlar 2 ölçek yap 60 ml ver ne kadar çok icerlerse o kadar kilo alıyor benim ilk çocuğmda doymuyordu yine de 30 ml verdim ve zamanla midesi genislemedi çok pişman oldum