Ays2119 Hacer_2911 ben muhasebeye gittim doktor gün verdiği zaman musahebe bana bişey yapamayız şuan o gün gelince ödeme yaparsınız o gunki fiyat neyse o denildi
Hacer_2911 Ays2119 bende bilemedim o zaman.Hatta melis diye bir arkadaş gönderinize yorum yapmış planlama yapılıp fiyatı sabitledik diye kendi adıma üzülmüştüm keşke muhasebeye gitseydim diye.Neye göre yapılıyor bende anlamadım.