Herkese merhaba,
Öncelikle Allah kucağımıza sağlıkla sıhhatle vaktinde güzelliklerle almayı nasip etsin.
Ben 17 haftalığım bu zamana kadar sigarayı bırakmak için şok mücadele ettim bazı gün az içtim bazı gün çok içtim bazı gün iyice işler zıvanadan çıktı hamile değilmişim gibi içtim. Her içtiğimde vicdan azabından kahroldum ama içtim. Bazı günler Allah korur bişey olmaz dedim içtim, bazı günler ama stres bebeğime daha zararlı dedim içtim netice olarak bırakamadım. Bugün ilk adımı attım bu sefer yenilenmeye kendime söz verdim bebeğim için kendim için eşim için bir kez daha ama daha kararlı ve emin olarak içtim son sigaramı. Çünkü hayat boyu yaşayacağım pişmanlıktan çok korkuyorum keşke demek istemiyorum çok zor olacak biliyorum yoksunluk çekeceğim uyuyacağım sinirleneceğim ama bebeğim için kendim için bu sefer başaracağım.
Bu postu benimle aynı durumda olan kız kardeşlerim için açıyorum lütfen cınım ama bebeğini düşüncüler fikirlerini kendine saklasın çünkü bunu biliyoruz bununla ilgili yeterince hem başkaları tarafından zorbalandık hem de kendimizi çaresizce zorbaladık.Eşlerimizden, ailelerimizden sakladık bazılarımız doktoruna bile söyleyemedi bazılarımız günde 3 tane derken kendi söylediğine bile inanmadı biz içtik biz üzüldük en büyük vicdan azabını biz çektik. Şimdi güzel bacılarım ben bırakıyorum ama bunu tek başıma yapamam benimle aynı durumda olan varsa gelin dayanışalım birbirimize destek verelim kim sigara içecekse onu güzellikle vazgeçirelim ilk üç günü beraber atlatalım.