Ase123 babygst sağlık ocağında kan vermiştim ilk öğrendiğimde.Ama 2 aydır kan almadılar.midemden de olabilir gibi geliyor ama korkutuyor beni tiroitlerime de baktırayım
Ase123 babygst eğer devam ederse bende doktoruma bir sormak istiyorum.hamilelik öncesi kardiyolojiye gitmiştim aslında.çok şükür bir şey yoktu belki de mideden dolayı olabilir