Suleertugral Kızlar 38+3 ten sesleniyorum bebiş iri olduğu İçin normal doğum yapamıyorum baştan saçma bir şekilde yetersizlik hissine kapıldım ve ağladım ama şimdi miniğime sayılı günler kaldı sağlıkla gelmedi için dualarınızı bekliyorum 🥰
MerveA2020 Suleertugral ilk çocuğumda ben de öyle olmuştum normal doğum çok istediğim için. Birkaç doktordan fikir almıştım hepsi aynı şeyi söyleyince oldum mecbur. İkiniz de sağlıklı olun da gerisi boş 🥰
babygst Suleertugral Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende normal diye 40 haftaya kadar geldim zorunlu sezaryen oldum öyle ağladım ki sezaryen diye :) ama sağlıklı olsunlar da önemli değil
Ozlem_032 Suleertugral oyyy rabbim kucağına almayı nasip etsin annesi hiç öyle düşünme bende senin giibi düşündüm yetememe hissi falan mahvettim kendimi ağlaya ağlaya ama kucağına alıp da kokusunu içine çektiğin an hepsi gidiyor emin ol ❤️🩹🫀
gizbirhil babygst kaç kilo ile doğum yaptınız operasyon sonrası süreciniz nasıldı hemen ayaklananildniz mi
Suleertugral gizbirhil en son gittiğimizde 3960tı cumartesi tekrar kontrole gideceğim 4200 olur dedi doktorum
Suleertugral Ozlem_032 aminnn en başı o şuan bşraz daha kabullendim sağlıkla gelsin başka bir şey istemiyorum ❤️
babygst gizbirhil salak ebe sondayı tam takamamış idrar torbası boş patlıcan gibi çişim var bir de idrar söktürücü koydular anlamayıp ya yapamıyorum diyorum çişimi inleye inleye patlayacam sandım sabaha kadar anlamadı mallar 7 de nöbet değişimi bi ebe anladı durumu değiştirdi