denizleo09 hamilelikte toplasam 5 kere içmişimdir onda bile doktorumdan fena azar yedim onlarıda arkadaş ortamında ondan bundan esimden otlanarak içtim yani 1 duman eşimden 2 duman kardeşimden doğurdum taburcu oldum bebek küveze girdi ben stresten tekrar başladım bebeğim 1 buçuk aylık oldu aksamları eşim eve gelince ondan alıyorum 1 2 öyle içiyorum yada bana sigara bırakırsa gün içinde çocuk uyurken içiyorum sütümü bir kaç kez sağıp döküyorum dolaptaki sütümden veriyorum bebeğime üzerimi değiştirmeden ellerimi yıkayıp gargara yapmadan almıyorum bebeğimi