s_koc Kızlar 38 +5 im birden vücudum ödem yaptı aşırı. Yüzüğümü çıkaramadığımı farkettim sabahtan beri çeşitli yöntemler deniyorum iple cıkarma vs. Fayda etmedi. Ne yapabilirim? Dr çıkartman lazım dogumda olmamalı yüzük dedi napıcam😩😩😫
mammamiamama Ben de yağ ile sabunla denedim ama çıkmadı. Son çare iple çıkardım ama biraz yüzüldü derim. yeni geçiyor izi. Bence kuyumcuya gidip kestirin direkt daha da şişmeden
s_koc mammamiamama iple sabahtan beri deniyorum daha da şişti ipin kalınlıgı nasıldı bir de yağlayıp mı denediniz kestirmem gerek galiba:(
Dlrdilara Katı sabunla bol bol köpürt canım o parmağının etrafına katı sabunu iyice sür yüzüğü yavaş yavaş çevir sürdükçe
s_koc mammamiamama çıkaramadım o kadar kötü oldu ki. Hastaneye gidip kestirdim. Dün cıkartmama rağmen bugün hala elim yüzük şeklinde 😨
yeniannna34 s_koc iyi yapmışsınız doğum anında normal doğum olsa bile her ihtimalekarşı kestiriyolar benim yüzüğüm hıcbır şekilde çıkmamıştı hemsıreler zar zor kestiler
s_koc yeniannna34 öyleymiş insanın da hiç aklına gelmiyor doktorum mutlaka çıkarttır doğumda olmaz diyince kestirdim🤔