Kızlar 17+3 haftalıgız doktor zaten 16. Haftalarda hissetmen pek mümkün değil dedi bazen hareketlenmeler hissediyorum1 gün hissediyorsam 2.gün nadir hissediyorum bazen hissetmiyorum. Bazen yine hissetmeye başlıyorum hafif nadir hareketler içimde birsey geziyor gibi hissediyorum yanı. İlk zamanlar böyle mi oluyor?🥰🤩