reyyhaann sen bakma doktorun dediğine. Onlar için normal bir durum ilk haftalar hatta ilk 3 ay nedense düşecek ihtimali üzerinden konuşuyorlar. İnşallah Allahın izniyle bebişin oradadır.
Sen dikkatli ol yapman gerekenleri biliyorsundur. Kendini yorma. Sakin sakin olumlu şeyler düşün. Sen hissedersin zaten. O var mı yok mu en iyi sen bilirsin.
Bana da daha ilk gün ebemsi ebe sen hamile değilsin diye hadsiz bir şekilde özel telefonumdan aramıştı. Sanki ona düşmüş. Soran var ona. Doktorumda sürekli risk risk diye bitirdi 3 ayımı. Su bile gidip doldurmaya korkar olmuştum.
Ama bebeğim benimle emindim. Şimdi sağlık ocağını yani ebeyi de değiştirdim doktorumu da 😅
Bence güzel örnek olmuşumdur. 14 haftadayım şükürler olsun ki 🙏🏻♥️