Arkadaşlar selam,
Bir şey sormak istiyorum. 35+3teyim. Mide yanmalarım dün başladı aslında. Bugün detaylı ev temizliği yaptık. Baya bir yoruldum. Şu an şöyle bir sorunum başladı yorulunca onu sormak istedim. Ne yesem ne içsem (bir yudum su dahil bu duruma) midem ve midemin karşısında sırtımda aynı anda acı duyuyorum. 3-4 saniye yanıp geçiyor. Ama her yudumda. Bu yorulduğum için mi normal mi? Hiç yaşayan oldu mu?