Haftaya salı kontrolüm var. 37+4 oluyorum. Sonrasında sezaryen için gün verecek. Ondan sonraki haftaya verebilir. Ağda yapmayı düşünüyorum ama çok alerji yapıyor sivilce sivilce oluyor 3-4 gün sonra. Jiletle alsam 2 güne geri çıkıyor. Tüy dökücü krem kullansam o da öyle. Bu aralar sancım da var. Ne zaman ne yapcam bilmiyorum. Acayipte tüylüyüm. Pazartesi ağda yapsam zamanı iyi mi olur sizce. Bir de oluşan sivilceler için ne yapmam lazım