Zeros24 Merhabalar bu benim ilk gebeiim bebeklerin ilk altı ayda yastık kullanımı nasıl oluyor hangi aylarda ne yastık kullanacağım hiçbir fikrim yok yardımcı olur musunuz
minnosbirkiz Zeros24 bebeklere yastık kullanılmıyor, boyun ve omurga gelişimi olduğu için, yatağınıda sert seçiyorsunuz, dümdüz yatıyor yani
Semyil Zeros24 canım 2 yaşına kadar yastık kullanılmaz bebeklerde başı yukarıda olsun rahat etmem dersende reflü yatağı kullanabilirsin