Bugün doktora gittiğimde nst de iki tane kasılma gördüm biri 60 üstü diğeri 40 üstüydü . İlk gebeliğim olduğu için doktor baya uzunca anlattı hiç hissettin mi kasılmayı dedi ben de hareket ediyor sanmıştım meğersem kasılmaymış. Aslında hissetmemem iyi bişeymiş sanırım. Suyu kalp atışı ve pozisyonu gayet iyi dedi ama alttan muayene etmedi yani açıklık var mı yok mu bilmiyorum. Düzenli olursa gel dedi ya da suyun gelirse veya kanama olursa. Eve geldikten sonra daha dikkatli bakmaya başladığımdan bilmiyorum ama karnım sürekli sert ve geriliyo sanırım kasılıyor bazen de ağrılı kasılmalar oluyor. Tam olarak kasılmayı nasıl anlayabilirim nasıl dk tutabilirim yardımcı olabilir mi yaşayanlar?