Evet kızlarrr keşke buraya çok güzel bir doğum hikayesi yazmak nasip olsaydı… sabah uyandığım da alt pijamam da ıslaklık fark ettim acaba gece idrarımımı yaptım diye düşündüm kokladım ve kokusuzdu değiştirdim üstümü 1 saat sonra kahvaltı yaparken yine fark ettim yine ıslanmıştı alt kısmım suyum sızıyor diye düşündüm ve eşime söyledim apar topar eşyalarımızı aldık acile gittik muayene odasına girdim acilin muayene de 1 cm açıklık var ve kanaman var dedi doktor nst de de düzenli sancılarım çıktı ama tansiyonum 14/9 dan aşşa inmedi hiç idrar tahlili istedi verdim tabi bu süreçte ben sancı çekiyorum ama bana kalsa yalancı sancı gibi neyse idrar sonucum çıktı ve protein yüksekliği var dedi(gebelik zehirlenmesi) perinatolojiye gittik orda da bakıldı bebeğe usg den ve gebelik zehirlenmesi yatış +doğum dedi yanımda kimse yoktu sancı odasına götürüldüm 2 saat kendi sancımı çektim açılmam 2 cm oldu daha sonra magnezyum veriyoruz diyerek suni sancı vermişler bana çayır çayır yandım nefes alamadım ve astımım olduğunu söyledim 8 saat de suni sancı çektim açılmam 4 cm oldu doktor uğraşamam bununla alın sezeryana dedi asla bir insan muamelesi görmedim 10 saat ben boşu boşuna sancı çektim eşimi ailemi görmedim kimse destek olamadı bana sezeryan a alındım bu sefer de bebeğimi göremedim asla bana ameliyat masasında kaldırıp bebeğini göstermediler sadece sesini duydum odaya alınmak için asansöre bindirilirken ayak ucuma bebeğimi koydular kafamı kaldırıp bakmak istediğimde bakma yat dediler bebeğime birley oldu diye çok korktum 3 gün boyunca yoğunbakımda kaldık bebeğim ile ama asla insan muamelesi görmedik ben bebeğimi yoğun bakım odasına girince gördüm 3 günün sonunda servise aldılar 1 gece serviste yattık daha sonrasında çıktık çok şükür doğum yapalı 5 gün oldu ama ben daha yeni yeni ayaklanıyorum kızlar size diyeceğim tek şey durumunuz varsa devlet hastanesine gitmeyin doğum için