Cansutk ben yaptırdım. Dün. 6 kilo aldım ; 26.haftayız. Aslında daha az kilo alırdım ama erke Doğum riskim var bu yüzden full yatış , e yiyip yat aldık neyse . Bebeğimin gelişimi 1 hafta ilerde ama yalnızca kilo değil boy olarak ta (anne&abana genetik faktörler) . Bebeğiniz boy değil sadece kilo olarak içerdeyse testi yaptırın. Obez bebekler de şeker oluyor. He ben testi yine yaptırmazdım da erken Doğum riskinden pruluton kullandık epey bu karaciğeri yoran ve şeker hastalığına sebep olabilecek bir ilaç dedi dr m. O yüzden hem testi yaptırdım hem karaciğer enzimlerine bakıldı. Çok şükür bi skntı yok. He o glikoz şurubu bana ağır gelmedi. Çilekli gazoz dan hiçççç bir farkı Yok. Gazoz içebilen onu da içer.