sacmalamakizim Selamlar kızlar ben 14+1′im 1. Trimester nasılsa 2.de öyle devam ediyor, önceki kadar değil ama iştahsızlık ve bir şeyden tad alamama son gaz devam. 😅 benim gibi olanlar var mı, hani geçiyordu bunlar. 🥲