Gul-5757 teşekkür ederim 🌺 haftaya 6 aylık olucak allahin izniyle. Toparladık elhamdülillah 🤲
Benimde tüp bebek olduğu için hem isteğim hemde kıymetli bebek olduğundan sezeryan planı vardı. Hem kendi şehrimdeki devlet hastahanesi ebe ve doktorlar (3 ayrı doktor) genel bakılması gerekli degip baktılar hemde tüp bebek doktoruma gittiğimde doğumdan önce ebe gelip açıklık kontrolü yapmıştı. Simdi düşünüyorum da hadi devlettekiler genel prosedür gereği yaptılar da, doğum yaptığım hastahanede sezeryana yarım saat kala doğum planlanmışken o ebe niye gelip kurcaladi beni anlam veremedim suan 🙄 ki bide bebek küçükken erken zamanda doğum için normal doğum bebeği zorlayıp risk olusturmaz mi acaba? Zamanındaki bi bebek gibi güçlü değiller ve doğum için sezeryan bu durumda daha sağlıklı değil mi?