Şuan 22. Haftadayım ve omurilik rahatsızlığım sebebiyle riskli gebelik olarak geçiyorum ve perinatoloji de muayne oluyorum. Doktor ile görüşülürken 28 veya 30. Haftada doğum iznine ayrılabilir miyim bilgisi olan var mı? 32. Haftayı beklersem kurumumla sigortam bitiyor