Bubu_ kaybınız için çok üzüldüm, Allah kızınıza ve karnınızdaki minişe sağlıklı ömürler versin inşallah 🙏 bence endişe etmeyin, 6+3 normal kalp atışı duyulmaması. 5+3 de keseyi görmüştük biz karın ultrasonu ile, doktorum zaten erken duyulmaz demişti bebek bile gözükmüyordu 7+2 de çağırmıştı ben o gün gidemeyip 7+4′de gitmiştim o zaman duyduk kalp atışını. Sizin de erken henüz diye düşünüyorum.