Bebeğim erken doğru 36haftalıkken geçen solunum sıkıntısı ile yoğun bakıma aldılar ama bulunduğum yerdeki yoğun bakım yetersiz dşye başka yere 3 tip bşr yoğun bakıma aldılar gene hafta salı gşttş bugünde aldık miniğimi rabbim yardımcınız olsun inşallah tez zamanda kucağınıza alırsınız