ozgekader bence aralarında 2-3 yaş olması yeterli 4-5-6 tam çocuğun okul öncesine gitme yaşı,çevremde o dönem bebek yapanlar hep pişman oldu,bebek gelince okula başlayan çocuk psikolojik olarak istenmediğini düşünüp etkileniyor
Bizimkiler 7,5yaşında daha çok ablalık yaparlar krizler yaşamayız diye düşünüyorum 😎 inşallah 🤭😂