Busraapaydn01_ Dün kontrolümüz vardı 31+4 olduk 2 kg olmuşuz , sezeryan düşünürsem son 46 günümüz uygulamaya göre 59 sizde durumlar kilo haftalar nasıl😀
Melikebldz Busraapaydn01_ 36+6 Perşembe günü kontrole gideceğim sanırım diğer hafta için gün vericek bakalım benimki de sezeryan 🥲🥲
Senmsii Busraapaydn01_ 36+0 olduk bizde normal doğum istiyorum Allah kısmet ederse :) 47 cm 2700 olmuşuz bizde oğluşumu çok merak ediyorum iyice ağırlaştım 2 gundurde bel ağrım başladı bu sıcaklarda işimiz zor valla :)
Deniz_mina Melikebldz aynı gündeyiz bende yarın gidip sezeryan gününü alıcam nasipse geçen yıl da sezeryan oldum fazla bekletmezler diyorlar ama bakalım bu hanımefendi ne zaman gelmek istiycek yoksa gününümü bekliycek
Hilal14-12-21 GuzelMelegimm benim de son 10 gün ama ben hemen doğmasını istiyorum strese girdim artık doğmuyor diye 😂
Senmsii Busraapaydn01_ Hepimiz sağlıkla kavuşalım. Arada bir koekuda kaplıyor içimi sürekli bana bağımlı biri olucak artık özgür olamicam düşüncesi biraz üzüyor beni hamilelik psikoloji galiba :)
Busraapaydn01_ GuzelMelegimm benimde sexeryan olacak büyük ihtimalle doğum sonrası zor toparlanmak biraz beni korkutuyor 😴
Busraapaydn01_ Senmsii ya hayır öyle düşünmeyin , biraz başta zorlanabilirim kendi adıma söyleyeyim ilk gebeliğim çünkü bakalım doğduktan sonra yeni bir hayat başlıyor😃 ama yol arkadaşı olacağına eminim🫶
Kaderozy Senmsii ilk çocuk mu tam olarak dusundugunuz gibi oluyor ama o olduktan sonra onsuz yediğiniz bir dondurma bile kursağınızda kalıyor onsuz yediginiz için yada gittiğinizde arkanızda bıraktığınız da mitluluk değil vijdan yapıyorsunuz arkanızda bıraktığınız için ama bence çocuk her haliyle güzel 🤗
Naimednmz Senmsii hiç öyle düşünmeyin ilk başlarda zorlanıyorsun hiç tecrübe etmediğin bir durum var ortada. Ama sonra kahve arkadaşın oluyor miniğin market arkadaşın oluyor.
Ebrucar Busraapaydn01_ 31+3 benim de 🥰 bugün kontrole gittim 2.100 gram olmuş yanılma payı vardır illa ki. Ben de doğuma hâlâ karar veremedim ama mide bulantısı azaldı derken şimdi yanmalar mahvediyor insanı. Zaman çok çabuk geçsin ve doğsun istiyorum artık çok zor olmaya başladı 🤢😥
Busraapaydn01_ Ebrucar zaten bebişler doğduktan sonra 400-500 gram ödem olarak gidiyor annelerde olduğu gibi, evet bende hemen doğsun istiyorum ama tabiki zamanı var sağlıkla gelsinler ✨
Ecekrk Ebrucar mide yanmaları saçı çıktığı için oluyor sanırım, hamilelikten önce midem yanınca hep rezene çayı içerdim bolca şuanda içiyorum ara ara 2 bardağı geçmeyecek şekilde bir deneyin isterseniz bana iyi geliyor