Gunlukrutinim Kızlar adetime bir hafta kaldı hastaneye gittim kandan değil idrardan bakıyorlar sonuç negatif çıktı. Aslında bütün belirtilerim de vardı çok üzüldüm gebelik olsaydı mutlaka çıkardı değil mi bir hafta kala idrardan?
Bir_nazenin01 Bir hafta kala biraz erken olabilir canım en iyisi gecikmeyi beklemek geç döllenme diye bir şey var çünkü