Afranaz tutar mı bilemiyorum ama bence dediğiniz ihtimal var.
Yumurtaya ilk ulaşan sperm y kromozomlu olur. X kromozomuna göre daha hareketli ve hızlıdır. Yumurtada döllenmez ise canlılığını kaybeder ve ölür. X kromozomları daha geriden geldiği için uzun ömürlü olurlar. Yumurta ile döllenebilir. Buna göre de kız bebiş olur.
Fakat şöyle de bir gerçek var ki erkek kromozomlarında x ve y sayılarını bilmiyoruz. Yani belki y kromozomu yok denecek kadar az ya da sağlıklı değil ve bu yüzden döllenmiyor. Geriye x kromozomlar kalıyor. Biraz genlerle de alakalı. Yine de denemeye değer dediğiniz gibi bence olur olmaz bilemeyiz ama yumurtalama zamanına denk gelir ve y kromozom var ise ; daha önce girilen ilişkiye göre erkek olma olasılığı daha yüksek.
Yumurtalama zamanı ilişkiye girdim ve kızım oldu diyenler için ben y kromozom sayısının az olduğunu ya da sağlıksız olduğunu düşünenlerdenim.