Edaa01 ilk sancım belimden vajinama doğru gece başladı baktım devamlı geliyo süre tuttum gerçek doğum sancısı belli aralıklarla oluyo çünkü ilk yarım saatte bir geliyordu sonrasında yirmiye düştü bende takip ettim sürekli en son evde beş dakika bire düşünce hastaneye gittim açılma olmamıştı taburcu dedi başta sonra sancım daha da sıklaştı iki dakika da bire düştü iki cm açılma oldu çok şükür normal doğum sancimla nişandan sonra doğurdum suyum da doğum sırasında geldi ilk gebeliğim olduğu için çok korkuyodum doğrusu ama güzel geçti