Ezgolii hastane olarak nasıl bilmiyorum bana yakın diye bir ara bakmıştım yenidoğan yoğun bakım ünitesi yoktu bence önemli bir detay oğlum küvezde kalmak zorunda kalmıştı iyi ki olan bir yer seçmişim demiştim şuan belki vardır sorun isterseniz ben sadece fikrimi belirtmek istedim hakkınızda hayırlısı olsun inşallah