Hanus Kızlar dün geceden bu yana çok kıpırdamadı bebeğim hatta hiç hissetmedim diyebilirim çok üzgünüm. Hergün sert bir sekilde atardı tekmesini. 30+1’iz bugn. Sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinliycem çok korkuyorm 😢
Seden Hanus uyuyordur canim sen uyurken kipirdamistir biseyler ye tatli sonra uzan biraz eğer yine hissetmezsen git tabi
Esraburhnkulu Hanus bu haftalarda hareketleri azalır yavaşlar yeri daraldığı için.. bizimde öyle olmuştu hastaneye koşmuştuk hemen ama çok şükür bi sıkıntı yok demişlerdi.