Son ayı tenzih ederek soyluyorum kullanın kızlar 🙏 kimseye bakmayın kimseyede muhtac olmayın bigun bebegınız rahatsızlansa atlayıp gıdebılın hastaneye . Ehlıyetım var ama daha kendıme guvenerek kullanmak ıcın ders bıle alıorm suan kaza olurasa dıyen olmus o gunahsıza bişe olcak olsa gercekten araba yuzundenmı olmus olcak bu kdr dar bakmayn olaya. Herşey Allahtan kazanın yaşancagı varsa yolda yururkende olur. Siz besmeleyle binin inin yeter ❤ Araba kullanmak özgürlüktür 🚗🤗