@bilgeeS Ben daha dün 12 tane beyaz zıbın ve 12 tane alt aldım yarısı yenidoğan yarısı üç altı ay , hastane cıkısı almadım özel olarak evde aldığım çok güzel takım tulumlar var onlardan götürmek istedim ama fikrim de değişibilir 🙈 Bir de isimli tulum yaptırmak istiyorum foto çekimi için o da heralde kullanılır normal günlük..