@Zeliha-16 Ben normal ahşap beşik aldım henüz gelmedi , park yataktan çok memnun herkes kullanımı kurulumu boyutları vs ama ben görünüşü daha klasık olsun istedim açıkçası 🙈Plastik şey sanki oyuncak gibi duruyor bilemiyorum daha böyle ağır klasık bisiy arıyorsanız ahşap modeller güzel ama kullanısa bakarım derseniz park yatağı çok övüyorlar..