Kızlar 20 günlük bir bebeğim var. Üçüncü gün sarılığı çıktı. Geçen hafta da doktor kontrolümüz vardı. Doktor sarılık değerinin çok yüksek olmadığını, bazen böyle uzayabildiğini, zamanla geçeceğini söyledi. Yüksek olmadığı için başka hiçbir şey söylemedi. Ama 20 günlük olmasına rağmen hala geçmediği için endişeleniyorum. Ne zaman geçmesi lazım? Normal mi henüz geçmemesi yoksa yine bir doktora mı gitsem?