karagull00 Kızlar aranızda tüp bebekle hamile kalıp devlette sezeryan olan varmı normal doğumdan çok korkuyorum bebeğimde biraz iri
342134 karagull00 tüp bebekte normal doğum önerilmiyor genelde ama yine de doktorunuzun size bilgi vermesi daha mantıklı 🙂
cLearQueen 342134 benim cok tanıdıgım tüp bebekle gebe kalıp normal dogum yaptı. Eger baska bi sorun yoksa nirmal dogum.yapilabilir. rahme bebek yerlesip belli bi zamana gectikten sonra tutunca normal gebelikten farkı yok tüp bebegin
342134 cLearQueen halla halla hiç bilmiyorum gerçekten etrafımda bir sürü tamıdığım tüp bebek yapmış olan insanlar hiç normal doğum yapmadılar acaba bebeğin dönmesi vs ile alakalı mı bilmiyorum