Mervealya1992 Glsm-ktl1 perşm gıdıcem 5 haftalık olsun dedım yoksa gorunmuyor strse gırıyorum ilk bebegmde cok acelecıydım hep pskolojım bozuldu bunda 5 haftayı gecsın
Glsm-ktl1 Mervealya1992 ya bende ilkinde öğrenir öğrenmez gitmiştim stresten hiç bi şey anlamadım bende bekliyorum bakalım
MrvBK Limonlukek21 Olumlu düşün canım. Yarın sabah git kan ver. Netleştir. Güzel haberleri de bize vermeyi unutma ❤️❤️❤️
Limonlukek21 MrvBK amin hiç kimseye söyleyemedim eşime bile o yüzden yarım ilk iş kan vermeye gideceğim
uykusuz1parol Limonlukek21 benim ikinci gebelik ilkinde preeklampsi geçirmiştim biraz korkuyorum ama yapacak birşey yok
Mom6535 Limonlukek21 inşallah vardır bende bir tane days doctor bir tane ismini hatırlamadığım erken gebelik testi ve kaset test yaptım pozitif çıktı kan verdim inşallah yanıltmaz testler bizi daysdoctor güvenilir değil diyorlar bilmiyorum ❤️