Ayse1-1 aç gideceksiniz. Ben özelde yaptırdım 50lik yapalım dedi doktor. Sabah parmağımdan şeker ölçüm kitine azıcık kan aldı, içeceği içtim 1 saat sonra bir tüp kan aldı başka da almadı. Her yer farklı yapıyor demek ki bazıları 3-4 tüp yazmış ya da içtikten sonra farklı saatlerde yine kan vermişler.. duruma göre bilgilendirirler merak etmeyin. İçeceğiniz şey de çilekli soda resmen. Beni baya korkutmuşlardi midem bulandı kusacaktim falan diye. Rahat olun yani 👍🏻