Ben ilk hemşireye sonra iki kere eşime yaptırdım koldan ama çok yandı ve bir gece kol ağrısı yaptı. Sonra eşim yoktu koldan yapamayacağım için bacaktan vurdum yine hafif yandı ama kol kadar acıtmadı daha dayanılır bi yanmaydı. Göbekten denemem bile🫣 bacaktan devam edeceğim