Ladyda Adetime göre şuan 6+3üm. Geçen hafta kesen yeni Oluşmuş dedi beta 1003tü, bu hafta 6+3te gittim kesen biraz daha büyümüş ama embriyo oluşmamış dedi beta 10416 olmuş, progesteron 15.9 olmuş, 3 hafta sonra gel dedi geç değil mi ben bir şey anlamadım.
Minnaksever Ladyda belki geç dollenmedir benim de görünmemişti sonra göründü bı hafta sonra gidin ama bence 3 hafaya dayanamaz insan bence o doktoru da bırakın
Hera22 Ben de adetime göre 6+1de hastaneye gittim ama 5+4 le uyumlu kese dedi. Embriyoyu göremedi doktor, 10gün sonrasına çağırdı bana da sanki geç gibi geldi ben 10 gün beklemeden gitmeyi düşünüyorum.
Ladyda Hera22 Hera22 bana kesenin uyumunu çapını bile söylemedi, özele gittim üstelik, bende haftaya başka bir doktora görüneyim siz de 1 hafta sonra falan gidin bence de 🙏🏼
Asi_07 Geçen yıl bende yaşadım böyle bir durum ilk keseyi gördü 6+4 olması gerekirken ultrasonda 5+2 çıktı doktor olumsuz konuştu ertesi gün özele geçtim hem karından hem alttan baktı şuanda bebeği görmem gerekirdi ama göremedim dedi 1 hafta sonra gel dedi o gün gittim yine karından göremedi alttan baktı bebek var ama çok minik kalp atışı bile görünmüyor dedi ne olduğunu anlayamadık kan sulandırıcı ve progestan yazdı 1 hafta daha bekleyelim dedi tekrar gittim yine aynı şey kese boyutu 27 mm olmuştu ama bebek 8 hafta 4 günlük olması gerekirdi 6+1 de kalmıştı USG çektiler Malesef sonuç olumsuzdu sonra bir ümit şehir hastanesine geçtim orda aynı şeyler muayene kan USG vs derken Malesef bebeğin gelişimi durmuştu ve kalp atımı hiç duyulmamıştı tam 10. Haftaya kadar bekledik olmadı Rabbim nasip etmedi kürtaj oldum aradan 5 ay geçti tekrar gebe olduğumu öğrendim şuan 9+5 günlük çok şükür herşey yolunda umarım siz güzel haberler alırsınız ben çok ümitlendim o zamanlar çoğu kişi normal 8 9 haftaya kadar dedi hep olumlu düşündüm sonrasında çok üzüldüm hakkınızda hayırlısı olsun
Ladyda Minnaksever 3 hafta bana da çok uzun geldi açıkçası şok oldum ama bir şey de diyemedim, haftaya başka doktora gitmek daha mantıklı olucak sanırım 🙏🏼